Kaip technologijos gali pakeisti pirkėjų aptarnavimo procesą?
Kiekvienas puikiai žinome tai, kad gyvename laikais, kuriuose yra kupina pačių įvairiausių technologijų. Drąsiai galima teigti, kad jų baimintis tikrai nereikia. Žinoma, tai kur kas labiau priima jaunesni ir vidutinio amžiaus asmenys. Itin daug kritikos, šiuo klausimu, yra sulaukiama iš senjorų. Verta pastebėti tai, kad visur ir visada, viskas kas nauja atrodo baisu ir sudėtinga. Tačiau, toli gražu, taip tikrai nėra. Drąsiai galime teigti, kad inovacijos klientų aptarnavimo srityje yra tiesiog būtinos. Jos leidžia tobulėti ne tik pačiam žmogui, tačiau ir verslui. O inovatyvus verslas yra sveikintinas ir visuomet labai laukiamas. Technologijomis naudojasi vis daugiau žmonių. Šiandien, jau sunku būtų įsivaizduoti gyvenimą be kompiuterio, televizoriaus ar išmaniojo telefono. Be jokios abejonės, būtent pastarojo principu yra kuriamos ir automatizuotos klientų aptarnavimo – pos sistemos. Drąsiai galime teigti, kad vienu iš geriausių pavyzdžių, galime pateikti savitarnos kasas didžiuosiuose prekybos centruose. Jos tapo itin populiarios per pastaruosius 2 metus. Be kita ko, tai leidžia ne tik tinkamai panaudoti pačias naujausias technologijas, tačiau, verslas gauna ir kur kas didesnį pelną. Tik pagalvokite, tokiu metu iki 10 kasų gali aptarnauti vienas pardavėjas, kuris yra kviečiamas tik perkant alkoholinius gėrimus ar kilus kitiems menkiems nesklandumams. Tad, visą darbą už jį atlieka ne kas kitas, kaip tik pats pirkėjas. O tai parduotuvei papildomai nieko nekainuoja. Tad, nebūtinų žmogiškųjų išteklių alga tampa parduotuvės pelnu. Tačiau, pirkėjai dėl to tik džiaugiasi. Naudotis tokio tipo kasa yra labai paprasta. Pakanka tik skenuoti prekes ar pasirinkti sveriamus produktus, sumokėti grynaisiais ar banko kortele. Viskas lyg ir taip pat kaip tradicinėje kasoje, tačiau, nieko nelaukiant ir atliekant tai savarankiškai, laikas prabėga kur kas greičiau. Taigi, tai ir vienas iš pirkėjo psichologiją lemiančių veiksnių. Tačiau, būtina žinoti, kad tokio tipo kasos yra itin naudingos siekiant įgyvendinti bekontakčio apsipirkimo modelį. Jis visame pasaulyje yra gerai žinomas ir plėtojamas. Puikiai suvokiame tai, kad laikui bėgant inovacijos užims tik dar didesnę nišą mūsų gyvenime. Tačiau, tai yra neišvengiama. Jei norime gyventi kur kas komfortabiliau nei šiandien, tam priešintis tikrai negalime. Ateityje žmogaus atliekamos pareigos kis iš esmės. Tačiau, tikėtina, kad darbo tikrai netrūks. Kuriami nauji etatai, kurie leidžia uždirbti daugiau.